marți, 13 martie 2012

Ce bucurie mare imi face faptul ca sentimentele mele le pot transpune in cuvinte ! Si cuvintele ce forta mare au si ce  putere vindecatoare...Sufletul meu striga dupa eliberare,  dupa cunoastre, era insetat ca un calator ratacit in nisipul desertului...

Mai presus de orice, noi, ca persoane , avem o datorie fata de noi. Sa ne implinim misiunea fata de noi. Nimic nu e mai inaltator decat sentimentul de eliberare de atasamente fata de oricine si orice. Spune Osho:" Sederea noastra pe Pamant este limitata iar scopul ei este sa crestem dpv. spiritual, sa fim, sa ne bucuram"

Stiu, e usor de spus, greu de facut, pentru ca noi am invatat sa ne vedem pe noi prin ochii celorlalti, suntem totusi fiinte sociale. Nu suportam sa fim singuri. Am crezut ca viata mea s-a terminat, cand o fiinta iubita , a plecat in alta dimensiune. Ma sculam dimineata, plangeam , ziua plangeam , seara ...aveam ochii secati...nu puteam sa lucrez, mi se parea ca lumea trebuie sa se opreasca in loc. Nici nu traiam, nici nu muream...

Intr-o zi am zis ca trebuie sa imi aleg un drum, si fiinta din mine , scanteie din Sursa divina, a spus ca vrea sa-mi fie bine. 

Am vrut sa stiu, oare ce se intampla cand corpul nostru nu mai este insufletit de acel ceva, fluid universal, spirit, suflet ...Prima carte care mi-a raspuns la intrebare este " Cartea Spiritelor-de Allan Kardak-o buna prietena Nina, mi-a dat-o . M-am alinat cu gandul ca noi nu murim, noi suntem fiinte inteligente ale creatiei, suntem emanatia Divinitatii, suntem vesnici....Nu murim de tot...

Am cautat, am gasit carti si  oameni minunati , am intrebat si am primit raspuns. De la oameni, din carti, din stele de undeva... .. Procesul de reechilibrare,   de regasire a vibratiei naturale. a starii de bine  nu este usor , trebuie sa experimentezi, sa vezi daca poti sa te ridici . Sa te ridici si sa cresti. In spirit, in minte, in inima... Sa stii ce ceea ce esti, atragi, ca totul depinde de tine. Esti iubire, atragi iubire! Cateodata ma intreb, oare cum sunt eu , ma cunosc indeajuns de bine ? Oamenii din jurul nostru sunt oglinda noastra. Suntem noi! 
 
Acum sunt intr-un proces de formare , dezvoltare , invat de la oameni mai intelepti decat mine, drumul spre cunoastere vreau sa-l fac pe jos, pas cu pas...Reinvat lucruri pe care le-am uitat , ca un copil care sunt, iubita de Univers-tatal meu si mama mea-Lumina !

Un comentariu:

  1. Dumnezeul cerului si al pamintului,binecuvinteaza-mi toata viata mea, iti multumesc pt noaptea ce a trecut, pt ziua pe care o traiesc, pt soarele care ma mingiie, pt apa, pt mincare, pt haine, pt familia pe care o am, pt ciripitul pasarelelor pt vintul care adie, iti multumesc Doamne pt oamenii pe care ii intilnesc pe strada pt parintii mei pe care ii accept si ii iubesc, pt darul muncii mele, pt oamenii cu care lucrez, pt profesorii mei, pt banutii pe care ii primesc, iti multumesc pt toate darurile tale, ca imi arati calea si ma luminezi sa pot intelege marea ta creatie.Iti multumesc ca simt bucuria vietii multumesc ca traiesc pe acest pamint, tine-ma in paza.Doamne ajuta! Nina

    RăspundețiȘtergere