duminică, 11 martie 2012

 Ma simt bine in pielea mea...Niciodata nu e prea tarziu...atunci cand permiti Universului sa lucreze pentru tine. Iti poti vindeca viata . Am aflat de Louise Hay, din filmul dr. Bruce Lipton.-Noua Biologie.Cu afirmatii pozitive, insotite de emotia inimii, aceasta  superba doamna s-a vindecat de cancer .  Acesta este un film , dintr-un sir pe care l-am vazut in ultima perioada, care iti poate schimba viata." Aleg gandurile si emotiile benefice mie ". Sunt gata sa ma schimb?...  Totul se intampla cu un motiv. Toate drumurile duc spre spiritualitate si intuitie. Schimbarea poate sa fie usoara ca si detasarea de limitarile pe care le ai. Nu, Nu , Nu...nu mai trebuie sa spui nu pot.  Pot ! Si am pasit , cu curaj, intr-o lume a binelui personal. Sa aruncam ca pe niste haine vechi, uzate, toate gandurile si perceptiile negative...Corpul meu se vindeca acum, ma iubesc pe mine, sunt bine. In momentul in care ne rugam PENTRU CEVA recunoastem ca nu este acolo. Sa multumim , sa stim ca deja avem ceea ce ne dorim. sa avem senzatia de bucurie si implinire. Universul nu raspunde cuvintelor, raspunde vibratiilor, iar emotille ne indica nivelul vibratiilor. Sentimentele isi au centrul in inima, deci atunci cand gandesti cu inima, tot ce iti doresti se intampla, inima, ca un electromagnet urias influenteaza materia  din care e facuta lumea. Emotia inseamna putere, puterea de a determina ce iti doresti !   Iertarea este raspunsul la toate problemele. Sa fii capabil sa te ierti pe tine si pe altii inseamna sa te eliberezi de trecut, sa poti sa creezi viitorul, sa nu repeti greselile trecutului...." Iertarea este aroma pe care violeta o lasa pe calcaiul pe care a calcat-o "-spunea Mark Twain.

Ce inseamna sa te iubesti pe tine?Inseamna sa ai grija de corpul tau, de casa ta, sa ai o slujba care-ti place, sa te comporti cu toata lumea cu iubire. Cine sunt eu?  Sunt un copil iubit al Universului.!

Dar , nu este de ajuns sa ceri, sa doresti, trebuie sa urmezi sistemul de ghidare pe care ti-l da Universul. Cand ti se spune sa citesti o carte, sa faci un curs, sa suni pe cineva, trebuie sa-ti urmezi primul impuls, instinctul.

Care este viata mea, asta e, doar atat pot? Limite , bariere le-am acceptat, dar noi suntem mult mai minunati decat am fost lasati sa credem.


 Sunt gata sa ma schimb? Da , sigur ca da, nu mai e cale de intoarcere !


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu