joi, 8 martie 2012

Pentru mama,

Azi e 8 Martie, ziua femeilor. Mama, e prima femeie, sa fii mama e mai mult decat sa fii femeie. Ea ne-a hranit inca de la inceputurile existentei noastre fizice, cu dragostea ei. Iubirea ei ne-a facut sa crestem. Si mama mi-a dat nu numai hrana, ea ma iubeste neconditionat, si ma ajuta , chiar si acum. Mi-a dat siguranta , inainte de a avea propria constiinta de sine, mi-a calauzit pasii sovaelnici, si poate cateodata s-a uitat pe ea insasi , ca sa ne fie noua bine. Mie si surorilor mele. Mama, e o femeie puternica, asa spune si ea, asa crede, si asa este. Are o forta mare, a crescut 3 copii, asa cum a putut si a stiut , impreuna cu tata, nu ne-a lipsit nimic. Am crescut , bine sanatoasa, cu dragoste. Noi am fost puterea ei si a lor. Se mandresc cu noi. Noi am avut sustinere morala , cand aveam examen la facultate ,dupa ce luam, prima pe care o sunam era mama. Ea simtea cu mine odata. Sensibila si buna, iertatoare intotdeauna, ea a stiut sa treaca peste tot si toate. Multe griji, multe emotii, multa iubire, pentru noi, fetele ei. Fetele ei frumoase si destepte, asa spune si acum. Mama este numai una. As vrea sa inteleg, sa-mi aduc aminte, ca stiu ca o am, e acolo, Mama e tot timpul langa mine, stiu ca e disponibila oricand pentru mine si pentru surorile mele. Mama este si va fi intotdeauna, aici si oriunde.

Mama mea , te iubesc !

Un comentariu: