miercuri, 7 martie 2012

Scriu, e bine ca pot sa scriu. Acest blog se vrea un mod modest de a ma exprima eu, fara pretentii, asa cum simt, asa cum vreau , pentru mine si poate pentru prieteni apropiati. E ceva ce imi placea sa fac, altadata, acum simt ca imi fac mie bine ca scriu, scriu ce am invatat , in ultimii ani. Am ajuns la cunoastere intr-un mod dureros pentru mine , dar asa cum spunea cineva..in orice lucru rau este si ceva bun.

Suntem creatorii propriei noaste vieti. Nimeni nu a gandit, pentru noi, cum va fi sau cum este viata noastra. Noi singuri ne creem viata, altfel viata ne conduce pe noi. Am ajuns la concluzia asta dupa o perioada in care am incercat sa stiu , sa aflu mai multe....despre ceva nevazut, neuzit, neinteles...

In toata aceasta calatorie pe drumul cunoasterii pe care eu am inceput-o acum 2 ani, am fost ajutata de oameni, care au aparut la momentul potrivit pentru mine atunci. Familia, prietenii, sigur te ajuta, dar cel mai mult te ajuti tu. Puterea este in tine.

Acum sunt intr-un moment de formare, dezvoltare. Noi tot timpul suntem intr-un proces de schimbare , transformare, suntem energie condensata care vibreaza.

Cine suntem, de unde venim, incotro ne indreptam, care este scopul vietii noastre pe acest Pamant?
Noi suntem mai mult decat infatisare trupesca si suntem imensi, eterni si vesnici...fara inceput si fara sfarsit... Imi place sa cred asta. Noi suntem energie, in continua miscare si transformare, si aceasta mi-a spus-o un om intelept, care si-a facut un scop in viata de a forma si a deschide mintea oamenilor   Am sa scriu pe acest blog toate informatiile care-mi vin , ajutata de o mana invizibila , care nu poate fii decat, aceea sursa de energie din care ne tragem cu totii, D-zeu, sau sursa primordiala.

Noi atragem ceea ce suntem, nu ceea ce spunem cu cuvinte, si Universul raspunde vibratiilor nerostite ale noastre. Degeaba rostim : ce frumoasa esti....daca nu simtim asta. Degeaba spunem...ce desteapta esti....persoana cealalta...alta sau tu in special...va simti..vibratia ta, daca nu e concordanta cu ceea ce spui.
 Toti suntem perfecti, provenim dintr- o sursa de energie perfecta, si am venit aici, in acesta dimensiune spatio temporala ca sa experimentam starea de bine.

Am experimentat asta, cand sunt suparata atrag numai suparare, cand sunt fericita, atrag numai oameni zambitori si fericiti, si Starea mi se intoarce. Cine vorbeste cel mai mult de saracie si boala , o are. Se situeaza pe frecventa vibrationala a lor. "Nimeni nu-mi poate face rau , doar daca accept eu."-Roosvelt.

Am sa postez pe acest blog, ceea ce fac eu pentru mine, pentru a ma ajuta pe mine in primul rand. Asta sunt eu si caut sa stiu cum imi pot schimba viata in bine, acum cand stiu ca se poate.

Un film,pe care-l recomand  :  Schimbarea :   

Altul, pe care mi l-a cerut o buna prietena ( Nina,pentru tine e filmul acesta)  :  Noua Biologie
 

Acest film este unul dintre filmele care mi-au schimbat perspectiva asupra vietii . Este recomandat de  un om care m-a ajutat mult - formator , psiholog de profesie.
 Este in film pe care l-am urmarit cu sufletul la gura, m-a emotionat pana la lacrimi,  este o demonstratie stiintifica ca suntem vesnici eterni,  ca suntem singurii raspunzatori de viata noastra, si  daca nu am fost constienti de asta, acum ca stim, nu ne impiedica nimeni sa fim fericiti., trebuie doar sa ne schimbam, credintele , setarile, imprimate inca din stadiul de fetus. Avem o perceptie subiectiva asupra mediului inconjurator, si in functie de perceptia noastra , alegem sa traim in fericire sau tristete, ne modificam, inclusiv ADN-ul si starea de sanatate.

Nu e minunat sa stii ca totul este posibil, ca poti face totul, sa stii ca numai de tine depinde fericirea ta? :)  Lista mea de dorinte se scrie acum  constient  si niciodata nu e prea tarziu sa-ti faci scenariul propriei tale vieti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu